Revenue Management
"Selge riktig produkt, til riktig kunde, til rett øyeblikk, til riktig pris, gjennom riktig distribusjonskanal, med best kostnadseffektivitet"
Vår metode
Gjennom mange år med erfaring og utdannelse innen Revenue Management har vi bygget opp en rekke teknikker, rutiner, konkurranser, salgsmål og kunnskap som kan brukes til å øke både gjennomsnittspriser og belegg samtidig som kostnadene reduseres. I tillegg har vi utviklet excel-baserte verktøy som gir deg som beslutningstager det beste grunnlag for beslutning.
Vi supporterer optimering på enkelthotell eller destinasjon, segment-strategi, pris beslutninger, pris uploads, oppsalgskonkurranser, bidrar til å skape revenue-kultur i teamet, og mer! Vi har en 100% revenue management filosofi!
Hvordan vi jobber
Analyse rom-konfigurasjon
Segmentering
Benchmarking
Konkurrentanalyse
Yield strategier
100% data drevet
Prognose & Budsjett
Etterspørselskurver
Distribusjonsstrategier
Behovsperioder
Displacement-analyse
Beslutningsmodeller
Destinasjonsoptimering
Salgsmål og konkurranser
Din revenue manager fra RevMAX vil være en del av ditt team, og bistå deg med analyser og anbefalinger. Vi kan gjøre distribusjonsarbeid for deg, være din rådgiver, og bidra til å skape en revenue management kultur. Vi tilbyr ukentlige rapporter og månedlige revenue-møter. Vi ønsker å være din sparringspartner på stort og smått!
For nye hoteller eller partnere, så anbefaler vi en full gjennomgang av hotellet. Vi starter med samtaler, spesielt direktør, hotellsjef, salgsjef og bookingsjef, og resepsjonssjef. Dette gir oss innsikt og forståelse for nåværende stratregi, potensiale, flaskehalser, og mye mer!
Vi kan hjelpe deg med våre egenutviklede verktøy, eller å sette opp automatiserte RMS systemer og bistå i implementeringsprosessen. Vi har gjort dette flere ganger før, og kjenner til utfordringene som kan oppstå ved integrering av et Revenue Management System (RMS) med et Property Management System (PMS), og kanskje med et sentralt reservasjonssystem (CRS) og et innholdsstyringssystem (CMS).
Unik kombinasjon av utdanning (Cornell) og erfaring (150+ hoteller)
60+ års erfaring i drift, ledelse og eierposisjoner
20 000+ timer i excel-programmering og verktøyutvikling
Verktøy for beslutningstaking med praktiske anbefalinger
Datakvalitet, sikkerhet og integrasjon
Strategi for flere eiendommer og destinasjoner
Forstå kostnader, resultat før inntekter
Kunnskap i verdensklasse om segmentadferd